Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Üzletpolitika

2020. 07. 10. 15:31:05

Gyakran kérdezik tőlünk a vásárlóink, hogy bizonyos összeg felett miért nem engedjük el a szállítási költséget, vagy miért nem adunk kedvezményt bizonyos értékű vásárlás fölött. Mi mindannyian hozzászoktunk ehhez. A könyvesboltban, más kozmetikumgyártóknál, sőt még a Tescóban is ez a szokás. Nálunk miért nem? Miért nem csináljuk mi is úgy, mint a többiek?

A válasz egyszerű: azért, mert a kalkulált árainkba egyszerűen nem fér ez bele. MI igyekszünk egy-egy termék valós előállítási költségéből meghatározni az árainkat, hogy nálunk mindig mindent egy őszinte, megfizethető áron tudj megvenni. Ha belekalkulálnánk az árainkba az akciókat, akkor minden termékünk árát magasabbra kellene tornázni. Mi úgy gondoljuk, hogy a vásárlóinknak nincs szüksége extra akciókra abban az esetben, ha látják, hogy minden termékünkhöz mindig a számukra legkedvezőbb áron juthatnak hozzá.

2020. 07. 10. 15:24:02

Mindig meglepődve látjuk, hogy bizonyos kozmetikumgyártók milyen furcsa marketingstratégiákat alkalmaznak. Előfordul, hogy szakmailag teljesen megalapozatlan állításokat tesznek egy-egy kencéről, vagy olyan külsővel adják el, ami mást sugall, mint amit a krém valójában tartalmaz. És természetesen a termékek ára is marketingeszköz. Általában minél magasabb egy termékára, a vásárlók azt hiszik, hogy valóban annál értékesebb.

MI a Krémpatikánál mindig őszinték vagyunk hozzád. Beletesszük a krémbe, ami valóban hatékonnyá teszi, és a címkéink is az egyszerűséget és őszinteséget sugallják. Árainkat is a valós előállítási költségből kalkuláljuk.

2020. 07. 10. 15:22:28

Biztos észrevetted, hogy a Krémpatika üzleteiben nem gyakoriak a készletkisöprések, nagy akciók. Ez azért van, mert a Krémpatika egy kisvállalkozás. Mindig csak annyi terméket gyártunk, ami az adott időszakban elfogy, hiszen minden csomagolást és az üzlet feltöltését is mi magunk végezzük. Így minden krémünk friss, és néhány nappal előbb került ki a bolt polcára. Árainkat is az előállítás valós költsége határozza meg, így nem tudunk nagy akciókkal kedveskedni neked. Cserébe jól moderált áron, mindig frissen kevert kozmetikumokat használhatsz, ha minket választasz.

2020. 07. 10. 15:19:37

Ha körülnézel a kozmetikai termékek piacán, szinte mindig találkozol valamiféle „akcióval". Gyakran láthatod a 20%, akár 50%-os kedvezményeket is. Black Friday, nyár vége, karácsonyi vásár, tavaszi raktársöprés: a kozmetikumok eladói mindig találnak okot arra, hogy árengedményekkel csábítsanak magukhoz.

Ezt természetesen azért tudják megtenni, mert a termékeik alapanyagokból és egyéb költségeiből számolt árai sokkal alacsonyabbak, mint a fogyasztói árak. Van hely engedni az árakból.

A Krémpatika tulajdonosai elutasítják ezt a szemléletet. A mi célunk, hogy őszintén kommunikáljunk a vásárlóinkkal. Őszinte a címkénk, a termékeink többnyire természetes anyagokból állnak, amik valóban hatékonyak. És természetesen az áraink is a termékeink valós előállítási áraihoz igazodnak. Ezért olyan ritkák nálunk az akciók. Mi egész évben valós árakon adjuk el neked a kencéinket.

2020. 07. 10. 14:54:02

A kozmetikai piacon nagyon sok dolog a marketingről szól. Ez határozza meg a kozmetikumok árát, gyakran az INCI lista hosszúságát és a kommunikációt is. Gyakran látjuk, hogy amúgy hatékony kozmetikumokat nem a valódi hatóanyagaival reklámoznak, mert annak nem elég jó a sajtója. Vagy még gyakrabban találkozunk a minőségéhez képest túlárazott kozmetikumokkal, hiszen a marketingesek tudják, hogy az ár éppen annyira marketingeszköz, mint a kozmetikumhoz kapcsolódóan bármi más.

A Krémpatika a fair üzleti megoldásokat kedveli. Áraink, összetevőink, címkéink őszinték, és az összetevőinek valódi árából valamint járulékos költségeiből számoljuk őket. Igyekszünk mindig a számodra legkedvezőbb árakat kalkulálni.

De az őszinte áraink miatt nem gyakoriak nálunk a készletkisöprések és nagy akciók. Úgy is gondolkodhatsz, hogy mi mindig az őszinte, máshol „akciós” árat kérjük a termékeinkért. Azért van ez így, mert termékeink sosem voltak felülárazva, így nem kell őket "akcióznunk" sem.