Üzletpolitika 1.
A kozmetikai piacon nagyon sok dolog a marketingről szól. Ez határozza meg a kozmetikumok árát, gyakran az INCI lista hosszúságát és a kommunikációt is. Gyakran látjuk, hogy amúgy hatékony kozmetikumokat nem a valódi hatóanyagaival reklámoznak, mert annak nem elég jó a sajtója. Vagy még gyakrabban találkozunk a minőségéhez képest túlárazott kozmetikumokkal, hiszen a marketingesek tudják, hogy az ár éppen annyira marketingeszköz, mint a kozmetikumhoz kapcsolódóan bármi más.
A Krémpatika a fair üzleti megoldásokat kedveli. Áraink, összetevőink, címkéink őszinték, és az összetevőinek valódi árából valamint járulékos költségeiből számoljuk őket. Igyekszünk mindig a számodra legkedvezőbb árakat kalkulálni.
De az őszinte áraink miatt nem gyakoriak nálunk a készletkisöprések és nagy akciók. Úgy is gondolkodhatsz, hogy mi mindig az őszinte, máshol „akciós” árat kérjük a termékeinkért. Azért van ez így, mert termékeink sosem voltak felülárazva, így nem kell őket "akcióznunk" sem.